dimecres, 9 de novembre del 2011

Entrevista sorpresa Mònica Serarols

Entrevista sorpresa del bloc:


- Vols col·laborar en una entrevista sorpresa pel bloc del PQPI ?
 
Si

- Quin es el teu color preferit  ?

Taronja , Vermell

- Quina música escoltes?

Una mica de tot : Adele, Amaral , U2 , Sau

- Quin esport t´agrada o practiques ?

M’agrada la piscina i patinar

- Què t’agrada fer quan surts?

Quedar amb els amics, passejar, anar a prendre algo , sopar fora, ballar ....

- Quin és el teu animal preferit ?

El gos

- Tens algun animal de companyia?

No
- T’ agrada anar a la platja? A quina?

Si, a Caldetes
-  T’ agrada viatjar? A on?

Sí, a Londres , Praga, New York , Australia ... li agradaria anar a molts llocs.

-  On vivies de petita ?

A Barcelona i Tiana

- Et portaves bé de petita a l´escola ?

Sí, molt bé però no treia bones notes
- Vas caure de petita i et vas trencar alguna cosa ?

Sí hem vaig trencar el  canell

- Quin programa t’ agrada de la televisió ?

L’ Apm , Crokovia ,Polonia , El convidat , Antonomia de Grey i Buenafuente
- Quin actor de televisió t’agrada ?

De cinema sí m’agrada en Keanu Reeves

- T’agrada anar al cine? Quines pel·lícules t’agraden més?

Sí, m’agraden les pel·lis  d’amor , acció, intriga... i no m’agraden els pel·lícules de por
-   I, per anar acabant, podries dir un alumne preferit del PQPI ?
   
 Tots, la Berta, el Xavier, la Núria , el Dani T perque vaig ser la seva mestre i vaig aprendre molt amb ells, també el Jordi , el Toni , l'Anais i el Dani R
-   Creus que som bons entrevistadors ?

Sí, molt bons

Moltes gràcies!



Xavi i Anaïs.

1 comentari:

  1. Quins reporters més bons que tenim a l'escola! anims que sou uns craks i ja tothom vol ser entrevistats per vosaltres així que força i a la feina!!!! petons per tots!!! Mònica

    ResponElimina