dimarts, 11 de juny del 2013

Zaragoza

La setmana pasada els alumnes del PQPI vam anar de viatge de fi de curs a Zaragoza . El primer dia vam anar a Sants Estació agafa el Ave fins Zaragoza a la estació Delicias. La estació era molt gran i es notava que era nova també tenia un hotel dintre. Quan vam arriba a la estació Delícias ven agafar  el bus que va deixar costat alberge. El alberge estava chulo menys les habitacions , fèiem el esmorzar nosaltres i rentaven els plats cada un el seu. Havia una bodega amb ordinadors. El alberge es deia City Hostel quan vam arriba alberge vam deixa  les maletes per anar dinar. Hem menjat súper be y molt. Vam dinar i desprès per tarda vam anar al casc antic. Es molt gran i hi havia poca gent vam poder veure coses en tranquil·litat : la basílica de Pilar i el Museo de Seo ,etc desprès vam anar a sopar. El dia següent vam aixecar i vam esmorzar desprès vam agafar el tramvia per anar el parc  Jose Antonio Bordeta. El parc era molt gran i molt maco i havia animals sueltos y havia una font molt gran. Desprès vam anar de comprar i desprès vam sopar al alberge i vam veure una pel·lícula a la bodega encantada. La pizza que vam menjar esta molt bona y la pel·lícula era molt interessant. El dia següent vam anar a la zona Expo. Era una zona molt solitària i amb molt edificis que estaven buits i vam troba un amic dels pares de Gonçal i desprès vam anar al Aquariu Fluvial. Era molt chulo per animals que ni havia y molt interessen. Desprès vam pasar per un pont que es movia molt, per la nit vam anar sopar el burker paco que tenia unes hamburguesa súpers grans , per la nit vam anar a ballar . El dia següent vam anar a visitar el Palacio Aljaferia que era una castell molt antic i vam saber la historia sobre Zaragoza  , desprès vam anar a dinar i vam agafar el Ave cap Barcelona.