dimarts, 21 d’octubre del 2014

X Games



Els X Games van començar a fer-se l`any 1995 a Estats Units. 
Hi ha varietats de: Bmx , Moto Enduro, Rally Cross, Freestyle Moto Cross, Skate , Bmx Big Air, Bmx Street i  Skate Street. També sé que el que ha guanyat més vegades els X Games  és el skater Tony Hawk.
 Jo vaig anar als X Games de Barcelona amb el meu pare, el meu tiet i el meu cosí a veure: Motocross Freestyle i Bmx Big Air al Palau Sant Jordi.   L`entrada em va costar 22,95 euros  i  a casa tinc el fulletó, l`entrada  i la samarreta.  Em vaig comprar la samarreta que em va costar 20,00 euros.
Les  ciutats d`Europa a on han fet els jocs són:  Foz do Iguazu (Brasil), Barcelona (Catalunya) i Munich (Alemanya). Hi ha les versions d`hivern i les versions d`estiu.              

Don Saltxixa  ( Lluc Valls Gassol)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada