dimarts, 26 de gener del 2016

Dona cristiana iraquiana se li van dur la filla per vendre-la



Jo crec  en primer lloc que tots som  humans ; tenim cor per estimar  i per saber valorar  a les persones pel que són, no per ser  més rics, per  tenir més diners.
 Jo crec en segon lloc,  que ningú  som joguines  que es  poden manipular  i menys guanyar diners a costa de les persones,  em  refereixo en el cas  de la dona Iraquiana  i d’altres  casos que passen en el món.
A la dona  Iraquiana  que li van robar la seva filla de tres anys  per vendre-la,  això es inhuma,  no tenir cor, ser una persona que no te sentiments  ni molt menys  empatia  cap els altres.
A més a més   de una situació  de guerra,  els nens/es són robats i explotats a mans de desconeguts .
 Ningú triem el lloc que naixent  i però de vegades no  ens agrada perquè per desgracia hi ha guerres o xenofòbia  o  son menys valorats. Jo crec que en aquesta vida tots em nascut per alguna cosa,  no per fer meravelles sinó per arribar a un objectiu .  
Cristof 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada